Το αρχαίο ρωμαϊκό θέατρο είναι το στολίδι αυτής της γωνιάς της Μέσης Ανατολής. Βρίσκεται άριστα τοποθετημένο στην καρδιά της πόλης του Αμμάν και υπάρχει εκεί από το πρώτο μισό του δευτέρου αιώνα μ.Χ , όταν και χτίσθηκε κατ’ εντολή του ρωμαίου αυτοκράτορα Antonius Pius.
Δεδομένο ότι βρίσκεται στο κέντρο της πόλης και δίπλα από την αγορά του Αμμάν, το συγκεκριμένο θέατρο είναι εύκολα προσβάσιμο για κάθε επισκέπτη. Το εισιτήριο εισόδου κοστίζει περίπου στα 2 ευρώ και είναι ανοιχτό για το κοινό μέχρι τις 5 το απόγευμα. Περιβάλλεται από πάμπολλους μικροπωλητές αναμνηστικών και η χωρητικότητα του αγγίζει τους 6000 θεατές. Το μεγαλοπρεπές μνημείο δεσπόζει από πολλά σημεία της πόλης, εξαιρετική όμως είναι θέα που μπορεί να έχει κανείς από την ακρόπολη του Αμμάν, το Σιντατέλ. Ίσως κοπιάσει να φτάσει κανείς σε αυτό, αλλά η εικόνα της πόλης από ψηλά θα ανταμείψει τον ταξιδιώτη.
Είναι γεγονός ότι η Ιορδανία φημίζεται για τα παραδοσιακά υφαντά και τα περίτεχνα ασημένια της κοσμήματα. Μόδα επίσης τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει τα καλλυντικά με λάσπη και αλάτι από τη Νεκρά θάλασσα, τα οποία μάλιστα είναι αρκετά ακριβά. Ιδανικό θα ήταν, ο επισκέπτης που θα κινηθεί στην αγορά της πόλης να το κάνει συνοδεία ενός ντόπιου σιροπιαστού, εφόσον έχει απολαύσει έναν αρωματικό καφέ στη χόβολη.
H πρωτεύουσα της Ιορδανίας είναι μια σύγχρονη πόλη και δεν αρκείται στο έντονο παρελθόν της. Ο επισκέπτης αξίζει να νιώσει και το έντονο παρόν του Αμμάν. Η ολοζώντανη πόλη της Μέσης Ανατολής ζει ανάμεσα στο κλασικό και το μοντέρνο. Η Ιορδανία αποτελεί έναν από τους σταθεροποιούς παράγοντες της πολύπαθης αυτής περιοχής και περηφανεύεται για αυτό . Τούτο οφείλεται στην πολιτική σταθερότητα της και στην άριστη εξωτερική πολιτική της. Όπως και να έχει είναι μια ασφαλής χώρα, σε μια πολυτάραχη γωνιά του πλανήτη.
Για τον επισκέπτη που έχει περισσότερο χρόνο στη διάθεση του, καλό θα ήταν να επισκεφτεί τη μυστηριώδη Πέτρα καθώς και την προαναφερόμενη Νεκρά Θάλασσα για λουτροθεραπεία.
Αν αναζητάτε καταλύματα στη χώρα ρίξτε μια ματιά στις προσφορές της Booking.